- fånga tillfället

Före lillebror Fabian föddes var jag och Benjamin varje dag på lekplatser bara han och jag, det är något jag verkligen kan sakna för sen lillebror föddes är ju han liksom alltid med. Det har blivit något sällsynt att göra saker bara jag och Benjamin och oftast hinner vi inte gå till lekplatsen efter dagis längre pga att Fabian antingen är arg eller måste hem och ammas, MEN idag somnade Fabian precis när jag hade hämtat Benjamin och jag tog chansen direkt och sprang till närmaste lekplats där vi hann leka en hel timme medan Fabian sov i vagnen. Jag hade så kul att jag hade kunnat gråta, och Benjamin njöt verkligen av att ha min odelade uppmärksamhet och hans ögon tindrade. Denna lilla lekstund kommer jag leva länge på i mitt hjärta! <3 

Älskade Benjamin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0