- hemma igen

Nu är vi äntligen hemma igen! Igårkväll fick Benjamin lite bedövningsgel i munnen, och för första gången på flera dagar drack han ynka HELA 50 ml välling, jag ville gråta av lycka! Imorse var hans crp ännu bättre, efter ännu mer bedövningsgel åt han några tuggor bröd och drack några klunkar juice, så droppet plockades bort och äntligen fick vi åka hem istället! <3 behöver jag nämna hur glad jag och mina sprängfulla amningsbröst blev över att komma hem till lilla Fabian? ;)

Benjamins 3 nya ord dessa dagarna, doktor, bort och sluta :')

Nu släpper vi alla sjukdomar och ser till att hålla oss friska resten av året helst! :) och så ska vi göda upp Benjamin igen.



Kommentarer
Postat av: Kim

Vi har tänkt på er. Charlies pappa frågade tom i morse hur det var med Benjamin. Ta hand om varandra (och hoppas du inte åker på en stockning!)

2014-02-13 @ 21:01:48
Postat av: Lisa

Naaaaw, lilla gubben! :(

2014-02-15 @ 19:59:01
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0