- update

Sjukstugan checkar in. Benjamin har haft mellan 40-41 graders feber sen i lördags, han äter inte och vill inte ens ha glass. Mitt hjärta går itu av att se honom så här liten och ynklig! Jag hatar feber, och när den steg till 41 grader igår ville jag gråta! Igår var vi två turer på akuten där de såg att hans hals är svullen, röd och prickig, läkaren misstänkte halsfluss. Idag ska vi tillbaka klockan 11 och ta nya prover, förhoppningsvis får vi antibiotika. Nu använder magra Benjamin och tjocka Fabian samma blöjstorlek, praktiskt men sorgligt!

På natten ligger jag vaken och redo att trösta mitt lilla stora hjärta <3 



Kommentarer
Postat av: evelin

Åh fy stackars lilla Benjamin. Så små borde verkligen inte få vara sjuka!! Krya på sig-kramar från mig o Tia.

2014-02-11 @ 10:37:32
URL: http://enlitengiraff.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh, stackars stackars liten! :'( Hoppas han har fått medicin och kryar på sig fort!!

2014-02-12 @ 00:39:45
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0