- uteslutna ur kyrkan

Fabian ska snart döpas, och nyss var prästen här och hade dopsamtal med mig och mina väluppfostrade barn.. Just nu sitter jag och väntar på att kyrkan ska ringa upp och förklara att de tyvärr inte vill döpa Fabian längre..
Jag hade dukat fram saft och chokladbollar, för att verka som en sån där härlig mamma med härliga barn.. Benjamin valde att först smula sönder en chokladboll och mosa in i nya soffan, låsa upp min iPhone och ringa min bror, trycka in en chokladboll i munnen som han sedan inte så diskret spottade ut i prästens saft, för att sedan toppa det hela med att hoppa upp och bajsa i blöjan mellan oss! Efter endast 15 minuter tackade prästen för sig och lämnade lägenheten innan hon ens tagit på sig sin mössa och halsduk.. 

Bild från Benjamins dop 2012


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha jag dööör!

2014-02-19 @ 15:38:02
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Lisa

Sienna vill gärna ha en dopinbjudan att spana lite på, om du skickat klart till resten av Lisorna i Malmö. :-P

2014-02-19 @ 15:38:49
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0