- friday

Härligt att de flesta höll med mig angående gårdagens blogginlägg, bästa responsen fick jag av sambon igårkväll,"men thilde! Kan du sluta lägga upp nakenbilder?!" Haha, ja, point made! ;)
Idag är det fredag, och barnen unnade mig sovmorgon till 8.30 då Benjamin skrek "OTTA!!" och jag fick kasta mig upp och sätta honom på pottan där han glatt la den mest stinkande korv jag vart med om! Och när jag gav Fabian godmorgonpuss spydde han på mig, men lika glad för det är jag, för jag fick som sagt sovmorgon! :) Fabian har förresten börjat kunna sitta korta stunder helt utan stöd nu, och han älskar det! Nu blir det att fixa med album och ramar, för jag har fått hem senaste lasset av framkallade bilder, weiii. 



Kommentarer
Postat av: Cuison

Håller förstås också med om ditt senaste inlägg. Såg också det där på nyheterna och mådde seriöst illa. Det gör jag iofs nästan alltid av dom flesta nyheter.

Måste bara säga att Fabian (och Benjamin!) kan vara bland det sötaste jag någonsin sett. Det är något visst med lillebrors hår. Hur kan han ha tjockare hår på huvudet än jag? Helt otroligt söt!

2014-01-18 @ 07:36:32
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Lisa

Jag missade framkallningen, men hittade en annan sida där jag hade rabatt och beställde en mini-fotobok till Sienna som tröst. För hon led säkert av att jag missade att beställa foton just då. :P

2014-01-18 @ 19:26:57
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0