- fail

Alex kommer hem från jobbet igårkväll;
- tänkte du kunde fixa middagen ikväll Alex. Och sen drar jag och solar lite.
- ska jag ha barnen själv?
- eh ja? Jag ska ju sola?
- men dem är ju vakna?!
- ... 

Jag fick sola iallafall, helt själv! När jag kom hem hade jag 23% batteri kvar på mobilen, satte i laddaren, som inte laddade.. Eftersom Benjamin har gnagt sönder våra tidigare 77 mobilladdare så tog jag förgivet att han hade bitit sönder den.. Både jag och Alex ryckte, böjde, drog, vinklade och slet i kabeln i förhoppning om att den skulle börja fungera., sen såg jag att förlängningssladden inte var inkopplad i väggen.. När vi kopplade in den fungerade inte laddaren, och denna gången var det alltså inte Benjamin som hade förstört den, utan vi själva genom allt ryckande och vinklande, fail!

Idag badade bröderna ihop för första gången, Benjamin blev så stolt! <3



Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, det där med sladde har man ju råkat göra några gånger!;-) Synd dock att den glappade, finns ju nästan inget mer irriterande!

2014-01-21 @ 19:35:32
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Lisa

Hahahahahaha ni är inte kloka!

2014-01-22 @ 06:41:21
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: jennifer, mamma till 2 töser

men gobitar!
emilie och leah har också badat ihop men emilia blev bara irriterad för att hon inte fick ha lilla badkaret för sig själv :p

2014-01-22 @ 13:57:02
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0