- den där sambon

Häromdagen när jag satt och kissade medan Alex gjorde vid sig i badrummet (vi är inne på vårt 5:e år och har inget privatliv längre haha) så säger Alex plötsligt;
- jag måste köpa ny parfym, min vanliga är slut och denna är så dålig!
- vilken "denna"? 
- den här sprayen jag hittade i skåpet! *sprayar deo på hela sitt bröst*
- men Alex, det är deo!
- nej, vadå? Man kan ha de som deo med? Nivea for men, står det..

Så, igår tog jag med mig barnen på parfymjakt och valde med omsorg ut en svingod från burberry som en styck stolt Benjamin gav Alex i hallen när han kom hem från jobbet.. När Alex hade provluktat och godkänt den säger han;

- burber.. Är det nåt känt märke eller?

Vaaarför anstränger jag mig ens? Hahaha



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, underbart! Vilken fin sambo du är som ser till att han får en ordentlig och god parfym... från burber och allt... :)

2014-03-11 @ 17:31:31
URL: http://glagla.blogg.se
Postat av: Lisa

Hahaha fail! Men det var en fin tanke. Och nu luktar han gott i alla fall.

2014-03-11 @ 18:47:03
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0