Nyöppning på bloggen

Efter 2 års tystnad på bloggen öppnas den igen. När jag började blogga för 5 år sen var jag gravid med Benjamin, och bloggen blev min ventilering under föräldraledighet och livsförändringar. Jag älskade att skriva, jag älskade att blanda det känsliga i livet med humor, älskade stödet och feedbacken jag fick av er som kikade in, ja, jag älskade att blogga.

Men ja, april 2015 slutade jag, men nu öppnas den igen, efter en uppfodran av Lisa som kom med idén att det kunde vara kul för vänner och familj att ta del utav resan jag ska göra med barnen på fredag, till nya Zeeland! 

Vad har hänt sen 2015 då? Jag är fortfarande ensamstående till ungarna, bor kvar i Malmö. Har äntligen tagit både examen och körkort. Arbetar som servitris till dess att jag kommer in på passande utbildning, kämpar väl på som alla andra helt enkelt. 

I ett år har jag sparat och sparat, och köpt en resa för mig och barnen till nya Zeeland, vi ska hälsa på min biologiska pappa med familj där. Det ska bli en otroligt spännande resa, med mycket roliga upplevelser och intryck under 4,5 vecka, och ni som vill, är välkomna att följa med genom bloggen igen :) 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Å vad roligt! Ska bli kul att få följa er resa ;)

2017-02-28 @ 21:41:03
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Emma Garcia

Jag ser fram i mot det ❤️✌🏼️

2017-02-28 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0