- dag 2 på vår roadtrip


Sov i en underbar liten stuga inatt och såg fram emot en liten sovmorgon, men nä, en viss Kevin hade glömt stänga av sitt alarm så vid 6 väcktes jag ur mina drömmar, där jag förövrigt jobbade. Sen bar det av mot wanaka, en liten stad mellan de högsta berg jag någonsin sett och en gigantisk sjö. Stannade till på vägen vid ett illusions-hus, barnens favorit där blev den stora labyrinten, ca 1,5 kilometer lång! 

Efter det kom vi till dagens slutmål, wanaka. Benjamin har vart lycklig hela dagen och uppskattat varje sekund och berömt hur vackert allt är, Fabian har bemött det genom att konstant gnälla på allt ifrån sand i skorna, sol i ögonen, äcklig mat och så vidare i all oändlighet.. hoppas på bättre humör imorgon, då kör vi vidare mot Queenstown! 🙌🏻 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0