- shopping shopping

Blev en tur till Ystad idag. Fika med svägerskan :)
Hittade lite nytt till Benjamins garderob och innetofflor till mina frusna fötter.
Inhandlade även dopgåva till lilla Melissa som ska döpas på söndag, när jag tittade saker till henne hittade jag också världens sötaste förkläde för barn och övervägde för en stund att skita i genus och köpa ett sånt rosa till Benjamin. Men lät bli ;)
Blev shopping till Alex också, det är ju hans livs första farsdag på söndag, men va jag köpte till honom får ni inte heller se förenn på söndag. Alex läser också min blogg ;) haha


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Amen för tusan. Nu blev jag jätte nyfiken ju!

Svar: i knew you would! ;)
Thiilde

2012-11-06 @ 17:19:48
URL: http://ciliija.blogg.se
Postat av: Bella - mamma till Levi

Sv: skönt att inte jag inte är ensam om det. Har även fått ont i ryggen och höften på vänster sida. Ringde vårdcentralen men de visste inte vad det kunde vara men fick en tid i morgon klockan nio så får se om de säger något annat. Annars så ringer jag barnmorskan eller förlossningen och rådfrågar lite :)

2012-11-06 @ 19:01:05
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

Fina saker du har hittat. Jag får panik.. jag vet inte alls vad jag ska köpa till Dennis i fardag present :S . Tips?

SV: Ah det betyder så fruktansvärt mycket faktiskt. Håller tummarna för en bra natt nu med.

Svar: ger dig tips på din blogg.. ;)
Thiilde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0