- Lite negativitet

Varning för negativ ton i detta inlägg..
Imorgon skulle det ha varit en babyshower för mig och bebisen. Två vänner hade styrt upp det och bjudit in alla mina tjejkompisar, planerat lekar, aktiviteter och fixat med mat och fika.
Jag såg fram emot detta jättemycket, att få träffa alla så samlat och njuta och ha kul före bebis kommer.
Igår, alltså TVÅ dagar före babyshowern skulle äga rum, backar 7 av de som först sagt att de ska komma ur av diverse anledningar. Och jag har självklart förståelse för att ibland rår man helt enkelt inte för att något kommer emellan, sånt händer. Men när det händer typ alla utom 2, då blir man smått besviken med stora bokstäver.
Så well well, babyshowern imorgon är inställd.
- Nu ska jag till barnmorskan på en checkup. Förhoppningsvis är mitt humör bättre sen :)

Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v 35

Åh vad tråkigt... Kan ni inte boka om?

2012-04-13 @ 11:39:56
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Glömde svara dig igår men jag hade jätte gärna kommit om jag bara hade kunnat men med risk för att få fler böter av skånetrafiken så kände jag helt enkelt inte för att planka på tåget.

Tråkigt att det inte blir något :/

2012-04-13 @ 12:01:04
Postat av: Magdalena

Så tråkigt för dig mitt hjärta. Kommer du på lillebrors kalas istället?

2012-04-13 @ 19:17:44
Postat av: Josse

Jag kunde tyvärr inte imorgon men det visste jag från början.. Sjukt dålig stil att avboka i sista sekund! Men nästa helg kanske vi kan ses ändå? Om han inte hunnit ploppa fram tills dess^^

2012-04-14 @ 00:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0