- nyp mig snälla

Det är en sån dag idag.. En sån dag ni vet, då ens bebis ger en sovmorgon till klockan 10 och man tänker "vilken perfekt bebis jag har som låter mig sova såhär länge och som vanligt vaknar glad. Denna dagen kommer bli perfekt!".. HAHA, så fel man kan ha!

Det har gått 3 timmar sedan jag låg med ett leende i sängen med den glada bebisen. Och på de 3 timmarna har följande ägt rum;

- Benjamin har låtit som en tekanna från 50-talet; piiiiiip pip piiip så fort jag roat honom för lite.
- spillt skållhett kaffe över mig själv (glömde öppna munnen när jag drack och allt kaffe rann därav ner på mina nakna lår och mage)
- kommit på att jag glömt förnya min föräldrapenning. Härlig sak att glömma årets fattigaste månad!
- halkat och slagit i rumpan 2 gånger på asfalten och fått fina blåmärken.
- sett en pöl på hallgolvet och antagit att det var smält snö för att sedan när jag torkat lite med strumpan se att pölen var mystiskt gul och luktade kattkiss.. (Den svarta katten kommer nu att få flytta)
- matat Benjamin med kalops. Sa jag matat? Nä okej, haft matkrig med kalops..

Denna dagen kommer att bli lång. Jag bara vet det.


Kommentarer
Postat av: Bella - Levis mamma

Ja verkligen ;) ja den är mycket fin :)

2012-12-17 @ 17:38:15
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0