- Imse vimse spindel

Såhär ligger det till, jag älskar sommaren! Verkligen älskar sommaren, men..Jag HATAR spindlar, fullkomligen hatar dem! De förstör allt! Jag är ju lite mer rädd för spindlar än vad som klassas normalt, men efter att jag gick fobi-träning för det för typ 5-6 år sedan har det blivit bra mycket bättre, jag sitter alltså inte längre och slår mig själv över hela kroppen och tror jag har spindlar överallt. haha. Men det är minst lika obehagligt fortfarande! Och nu på sommaren är de överallt, man kan liksom inte sitta på balkongen och njuta och slappna av utan att oroa sig för att bli attackerad av en imse vimse spindel från taket ovanför. Eller gå upp för brandtrappan på kvällarna, för då är där fullt med spindlar. Man kan inte sova med öppet fönster på natten när det är varmt, för då kan spindlarna smita in och övermanna en i sömnen. illa illa illa :(
Denna spindel hänger utanför fönstret nu.. piiiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0