- tur i både kärlek och spel?

Skrev precis värsta inlägget via appen i mobilen, och sen försvann allt..yey, gör ett nytt försök;p

Hade en väldigt trevlig kväll hemma hos Rebecca igår och vi fick träffa hennes nya kärlek:)
De bjöd på kyckling och pestopasta med parmesan och till efterrätt blev det en skrämmande god hallon och choklad tårta!
Jag drack två glas vin och upptäckte ännu en gång hur lättpåverkad jag är numera, men det hindrade minsann inte mig från att vinna i båda spelen vi spelade! Mouha, man är väl bäst ;)
Kvällen bjöd på många skratt och jag är väldigt nöjd med hela min födelsedag.

Ikväll ska vi på middag hos mina föräldrar i Lund och fira mig lite till, rätt gött att bli firad 2 dagar i rad detta året med tanke på att jag sov bort hela min födelsedag förra året eftersom att jag låg gravid och utslagen haha.

(lite bilder från kvällen hos Rebecca igår)


Kommentarer
Postat av: Renata

Vilken mysig dag! Och det spelet är så kul :) jag älskar spela spel, det är så underskattat nuförtiden :)

Svar: Spel är sjukt underskattat, jag ÄLSKAR att ha spelkvällar :) Ett annat kul spel är "ticket to ride", det kan jag varmt rekomendera :)
Thiilde

2012-09-28 @ 10:40:51
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Pernilla Chis

Ser verkligen ut att ha varit trevligt! Två glas vin är rena fyllan numera ;)

Svar: ja de var konontrevligt:) ja, haha ens alkoholkonsumtion har ju sjunkit drastiskt sen man fick bebis ;)
Thiilde

2012-09-28 @ 13:51:28
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0