- umgänge och brutna tår

Det var inte bara tråkigt besök hos barnmorskan igår, utan efter det kom Lisa och Renata hit med Sienna och Iris för att checka in och inspektera lägenheten över en god fika! Mycket trevligt, vi hann; shoppa på rea, äta snabbmat i parken (där iris passade på att testa sin förmåga att gå i min mat), fika fruktsallad hos mig där det bara blev ett "kvävnings-tillbud", låta ungarna leka fritt med varandra vilket ledde till två "störta-från-andra-våningen-tillbud".. Men alla barn överlevde dagen, och vi föräldrar var nöjda med det och det var en kanonhärlig dag! :)
Kvällen avslutades med att jag, Alex och Benjamin gick på allsång i parken med Johanna och Sebastian. Även det var väldigt trevligt, enda tills Johanna valde att bryta sin tå i vårt sovrum efteråt.. Men hellre en bruten tå på svägerskan än en störtande ettårig Sienna ur fönstret i samma rum tidigare på dagen, om jag måste välja alltså.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker synd om din svägerska, men jag håller med dig! Hade det stått mellan en bruten tå på henne och ett dyk från balkongen från Sienna så hade jag brutit hennes tå själv om det skulle vara så. ;)

2013-07-25 @ 17:48:43
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Lisa

Gillade han pyttipannan?

2013-07-25 @ 18:02:27
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: svgerskan

Fy va ni är elaka!!!

2013-07-25 @ 20:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0