- påsk och lärare

I fredags styrde vi bilen till mina föräldrar i Lund, vi bytte Fabian mot min sexårige lillebror och körde sedan vidare mot skattkammaröns Lekland där de fick leka av sig några timmar innan vi åt glass och gick tillbaka till mina föräldrar. 
Igår var det påsk, vi inledde dagen med att gå till den stora lekplatsen i Stadsparken, sedan påskmiddag och sedan tillbaka till lekplatsen, Lund bjöd på 17 grader och sol! Roligaste var när det kom fram en man på lekplatsen och sa "Hej mathilde, kul att se dig gladare nu än vad du var på lektionerna på katedralskolan för 10 år sen!" Det var min gamla mattelärare från gymnasiet, jag var en sån som skolkade, käftade och surade konstant under de 4 månaderna jag gick på den skolan, så jag vet inte om det är så positivt att han 9 år senare både känner igen mig och minns mitt namn? 
På kvällen blev det bio med min andra lillebror och hans flickvän, 12 years a slave, otroligt bra men tung film! 

Glad påsk på er alla, och i början av veckan kommer jag lägga upp tävlingen som utlovat! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Absolut! Promenader är det jag ska läggs mest fokus på :)

2014-04-20 @ 20:25:59
Postat av: Anniken

Bra att jag skriver avsändare :p

2014-04-20 @ 20:26:35
URL: http://anniken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0