- pysslig hare

Igår när jag hämtade Benjamin såg jag en lapp att de gärna fick vara påskiga på dagis idag, och Benjamin älskar djur så jag tänkte att påskhare vore en kul idé.. Så för första gången sen jag var liten satte jag mig och pysslade! Tillverkade en harsvans av garn (ja jag ser att den är lila) och öron av ett diadem, kartong och fjädrar. Resultatet blev... Hemgjort.. Haha tur att han är så liten att han inte kan skämmas ännu, imorse målade jag nos och morrhår och Benjamin blev så stolt och skuttade runt som en kanin och gjorde nåt grymtande läte som vi kan låtsas var kaninläte ;) Fabian fick nöja sig med röda kinder ala påskkärring. 

Behöver jag berätta hur stolt Benjamin var när vi gled in på dagis imorse?



Kommentarer
Postat av: Lotten

Haha men jättesöt ju. Sjukt impad över öronen :)

2014-04-17 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0