- back again

Sååå, nu är jag sugen på att ta tag i det dagliga bloggandet igen! ;)
Vart fullt upp senaste tiden med att styra upp inför flytt, ta hand om barnen, umgås med vänner och plugga varje sekund utöver det på kvällarna. Hittills går det bra, väldigt bra faktiskt, otippat nog. 

Fabian har blivit 10 månader, en mycket mer tillfreds liten tjock herre numera. Han kryper fortfarande inte, till både min och sin frustration, men han går stadigt med stöd iallafall. 

Benjamin är ett trotsigt fullkomligt underbart litet yrväder som svarar nej på det mesta och gör tvärtemot allt. Pratar massor och är en liten funderare med minne som en elefant. 

Och jag, jag är fortfarande jag. Stolt. 
På söndag flyttar vi äntligen in i vår alldeles egna nya lägenhet!



Kommentarer
Postat av: jennifer, mamma till två små töser

Åå Välkommen tillbaka! Saknat er ;)
Em är också sååå trottsig! Nej nej nej å åter nej - från både hennes och min sida. Slitsamt ;) <3

2014-08-08 @ 21:24:12
URL: http://Jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0