- skryt och rökfri

Fortsätter mitt skryt med att tala om att jag dels lyckades knåpa hem ett B/MVG- i första kursen på mitt distansplugg! Och jag förtjänade det, i 5 veckor har jag slitit och pluggat varje kväll/natt när jag fått barnen att somna, mina nära har ställt upp ibland som barnvakt så jag även kunnat plugga lite dagtid ibland, jag har kämpat på inlämningar och drömt mardrömmar om den muntliga examinationen. Och jag klarade det, med bra betyg :) imorgon börjar nästa ämne! 

Dessutom är idag min andra 100% rökfria dag, för första gången slutar jag, inte för att jag måste pga graviditeter eller liknande, utan för att jag själv vill! Jag har inte heller denna gången sagt "jag FÅR inte röka nånsin", utan jag (tror) jag kommer tillåta mig nåt bloss då och då om jag är med en rökare. Men absolut inte köpa cigg, inte karaktär nog till att bara röka en och gömma undan resten... Änsålänge känns det inte svårt, min ecigg hjälper till 99% :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0