- 28 grader senare

Undrar hur länge denna värmen ska hålla i sig?! Första dagen med 28 grader tänkte jag "mm, varmt och skönt. Sommar!", andra dagen "oh, idag med, härligt!", idag har det varit ca 27 grader i en vecka och min tanke är snarare "vinter, vi har vinter alldeles för få dagar per år i detta landet!".

Denna varma dag tillbringades hos Rebecca i Lomma. Vi badade i poolen, Benjamin fick glass i mängder (och tackade genom att gå runt och spontan-kissa (ord som jag aldrig trodde jag skulle använda) på soldäcket, gräset och en matta) jag hann även med att plugga dagens en miljon sidor i läroböckerna. En härlig dag med härlig solbränna!

Nu är barnen äntligen nattade efter en entimmes mardrömsnattning där jag tillslut fick frispel, så nu ska det varvas ner med träningen som hamnat efter sen lunginflammationen och sedan ska det pluggas vidare för att avsluta kvällen med en film jag fått rekommenderat.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt! Många ord man aldri trodde man skulle använda innan man fick barn ;)

2014-07-22 @ 22:01:55
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0