- thilde goes student

Av olika privata anledningar hoppade jag av gymnasiet när jag var 17, det är något jag ångrat varje dag sen dess, känt en ångest över när jag behövt berätta för folk på arbeten eller vänner jag lärt känna, då jag känt mig som en outbildad nobody, när jag egentligen är så smart! 
Att dessutom vara en ensamstående tvåbarnsmamma utan utbildning, det är något jag vägrar! Även om jag vet jag kan få arbete ändå, så vill jag ha en utbildning så att jag i framtiden kan läsa vidare till polis. Sååå, hela dagen igår tillbringades till att fara runt och fixa allt praktiskt inför att läsa upp en gymnasieutbildning, så den 21:a juli kör jag igång, 100% studier på distans så jag kan ta hand om mina barn på dagen och plugga kvällar/nätter, det kommer vara en utmaning, men jag kommer klara det, och den 7/3-2016 kommer jag ta studenten och ha en fest som heter duga! 


Kommentarer
Postat av: renata

Hejja Thilde!!!

2014-06-19 @ 15:48:15
Postat av: Kevin otton

I'm sooo proud of you darling :)

2014-06-19 @ 20:22:54
Postat av: Anniken

Grym inställning !! Stort lycka till, jag tror på dig!

2014-06-19 @ 21:55:21
URL: http://anniken.blogg.se
Postat av: Louise Eriksson

detta komner du klara galant!!!! :)

2014-06-21 @ 20:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0