- abstinens

Hej blogg-abstinens! Uppskattar alla kommentarer på föregående inlägg, samt pm från folk som trädde fram och berättade de följer mina skumma inlägg.. ;) fortfarande inte kommit fram till om jag ska begrava bloggen, men idag knackade saknaden på så det får bli ett litet inlägg. 
Idag gick Benjamin för första gången hela vägen till dagis från vår port, jag trodde han skulle slita sig som en rabiat hund och rusa ut i den trafikerade vägen skrikandes "freedom!" Men ungen skötte sig utmärkt, släppte inte min hand och sa "aj aj, akta, bil!" hela den 30 minuter långa snigelpromenaden till dagis. Stolt mamma!

En annan grej jag inte lyckas väva in "på tal om det", jag var mindre stolt över mig själv precis när Benjamin bajsade på pottan, och bajsen inte ville lossna när jag vände pottan uppochner i toa, och jag lite diskret började skaka/banka pottan... Och bajsen sprätte iväg över hela väggen, det är glamoröst att vara småbarnsmamma.. 

Bilder från senaste dagarna, Fabian kan nu stå med stöd! (Instagram; thiilde89)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Duktiga Benjamin!
Duktiga Fabian!
Och mindre duktiga Thilde...

2014-03-27 @ 18:10:58
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Beckis

Häll i lite vatten i pottan innan :)

2014-03-28 @ 18:32:05
Postat av: Cissi

Duktiga Benjamin som gick själv ;) hoppas du fortsätter skriva här ;)

2014-04-02 @ 14:55:25
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0