- inskolningsdag 1

Idag var första inskolningsdagen för Benjamin på hans nya dagis. Dagen kunde inte varit bättre, all min oro var totalt obefogad! Så fort vi kom dit sprang Benjamin in och tog för sig av alla leksaker, dansade runt på sångstunden och stojade runt och upptäckte hela gården på uteleken. Vid lunchen stal han frökens morötter och på vilan somnade han direkt. Han är återigen yngst, de andra barnen är 2-3,5, men det var bara Benjamin och 3åringarna som var blöjfria idag, score deluxe och imponerade fröknar! 
Efter dagis gick vi till ankdammen innan vi shoppade loss lite, Alex köpte nya finskor till jobbet, vilket jag matchade med två nya jackor till mig...för hans pengar! ;) en bra dag helt enkelt! 




Kommentarer
Postat av: Lisa

Så härligt att allt gick bra! Och så snygga jackor!

2014-03-03 @ 18:21:35
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad skönt att allt gick bra! Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot när Aston börjar inskolningen. Två veckor kvar! Men jag har sjuk ångest över att börja jobba heltid. Fattar inte riktigt hur vi ska få ihop allt med mitt pendlande (ca 1,5 timme dörr till dörr enkel resa)

2014-03-03 @ 23:21:03
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0