- dagis Benjamin

Idag var första dagen av Benjamins inskolning på deras nya dagis. Min närvaro kändes rätt överflödig, då Benjamin inte ville sitta hos mig på fruktstunden utan hellre med sin nya kompis med det spännande plåstret i pannan, inte heller ville han att jag skulle vara med i rummet där de lekte med köksleksaker, och inte fick jag titta när de ritade efteråt heller. Han tyckte mest jag var i vägen och det bådar ju iallafall gott om att han kommer trivas där, även om mammahjärtat får sig en försmak av hur det blir om några år när man även är "pinsammast på jorden" alltid ;) 
På måndag skolar vi in Fabian på samma avdelning, där kommer jag få min boost, för han kommer garanterat vilja ha med mig varje centimeter! <3

Förövrigt har nu Benjamin kalsonger hela dagarna, och det blir Max en olycka per dag. Inatt var han dock torr hela natten tillochmed, så snart är det hejdå även till nattblöjan, stora duktiga kille! 

Påväg till dagis imorse, samt lite vattenfärgsmålande här hemma i eftermiddags




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0