- lite aw

Påväg till tåget för att åka till Lund och hämta barnen hos mina föräldrar,
Första veckan på dialect avslutades igårkväll med att jag gled med på ett bananskal på middag, bowling och tjurridning på o'learys. Supertrevligt och jag fick en chans att bekanta mig lite med dem som jobbar där nu som inte jobbade där när jag jobbade där 2011. Vilket betyder typ alla utom cheferna och 1-2 säljare haha. Bowlingen gjorde jag mest bort mig med, försökte rädda mig med tjurridningen, men nä, jag gjorde mest bort mig på den med.. Men vafan, maten lyckades jag iaf äta utan missöden! ;) 
Nu ska barnen iaf hem, och helgen tillbringas med lek, kompisar och skola! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0