- chef Benjamin

Benjamin är inne i en väldigt påfrestande fas där han hittar olika nya sätt att göra fel på, konstant! Han har dessutom börjat skada sin lillebror medvetet när han tror jag inte ser honom. Just nu känns det som en ond cirkel där man bara säger nej så får man inte göra och uppfostrar och gnäller och tjatar, hela långa dagarna. 
Igår kväll hade vi den tredje bråkiga läggningen i rad, och som vanligt kommer mitt dåliga samvete krypande så fort han sover sött. Tänk om han tror jag älskar honom mindre än jag älskar Fabian, när vi tjafsar så mycket
Valde att börja morgonen idag med lite mamma-Benjamin tid! 
En unge blev sååå lycklig när jag sa han skulle få baka vad han ville, korvkaka nekade jag dock.. Han fick göra chokladkladdmuffins med jordgubbar i. Han skrattade under hela tiden, följde alla anvisningar och stod sen stolt som en tupp och synade sina skapelser i ugnen <3 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw, duktiga killen! Och vad goda de såg ut!

2014-09-13 @ 09:47:02
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0