- mellanmål tips

Tipselitips om lite pimpat mellanmål i vagnen, alla småbarnsföräldrar känner vi ju till de populära bananpannkakorna man lätt rör ihop. Idag lyckades jag sno ihop en pimpad version som fick högsta betyg av barnen när vi var iväg! 

Thildes mellanmåls äggmuffin med smak av hallon och banan; 

2 bananer från botten av fruktkorgen
4 ägg
1-2 msk av nya keso/yoghurt med hallonsmak
Mosa/blanda och ner i 12 muffinsformar
In i ugnen 200 grader ca 15 minuter. 
Done! 
Jag kan tyvärr inte yttra mig om smaken då jag inte ätit banan på 20 år.. Men luktade gott och barnen tjatade om fler :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska lätt testas!!

2014-09-21 @ 21:55:57
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Sofie

Måste också testa 😄

2014-09-22 @ 02:52:17
Postat av: Jennifer, mamma till två små töser

Awesooome!!
Ska prova idag!

2014-09-25 @ 07:37:54
URL: http://jagotjejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0