- Alex goes Hongkong

Idag åker min andra hälft till Hongkong! Han ska visserligen bara vara borta i typ 5 dagar, men hjälp vad jag kommer att sakna honom. Och självklart är jag liiite avundsjuk på honom också, där är ca 25 grader varmt i Hongkong just nu. Lite skillnad mot våra 6 grader här i Skåne idag. Men jag har sagt till Alex att passa på att bara njuta medan han är där, för det är ju verkligen en spännande resa och en helt annan värld.
Jag tänkte passa på att packa BB-väskan idag, har kollat runt lite olika listor på nätet om vad man borde packa med sig. Och tydligen är det en god idé att ha väskan packad redan från denna veckan så man slipper stå där med skägget i brevlådan om bebisen kommer nån vecka tidigare :)

Kommentarer
Postat av: Anniken

Minst sagt. Ibland skriver jag flera inlägg per dag ibland ingen på en vecka eller två :P

Hoppas allt är bra med dig.

Glad påsk på dig!

Kram

2012-04-05 @ 13:21:10
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0