- Mini update

Alex kom ju hem från Hongkong i tisdags, och ni anar inte hur skönt det är att ha honom hemma igen! Och dessutom var det alldeles för rent här hemma när han var borta, jag hade ju ingen att springa och städa efter. haha.
Så nu är ordningen tillbaka till det normala igen i detta hushåll :) Dock har han somnat före 21.00 två kvällar i rad nu, så han lär ju ha haft det roligt i Hongkong iallafall.
Personligen har jag börjat få svårt att somna på kvällarna, jag kan ligga och vara hur trött som helst, och så slås jag av nån tanke eller oro och så är jag klar pigg igen. Kan ligga och kämpa och försöka somna fram till 03 på natten och sen när jag väl somnar så vaknar jag ändå var 20:e minut antingen av en mardröm eller av att bebis sparkar mig i revbenen.
Men nu ska det tvättas kläder och sen ut och gå's promenad medan solen behagar titta fram en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0