- Superkvinnan

Nyss hemkommen från Inger & Bosse, som vissa vet så bor de mitt ute i ingenstanns bland massa åkrar och när jag ska dit brukar jag ta bussen. Men idag kände jag mig hurtig, så jag betämde mig för att lämna busskortet hemma och promenera både dit och tillbaka.. I REGN! haha
Jag skulle ljuga om jag påstod att det var smärtfritt, att vara ute och powerwalka som höggravid i regn och blåst tar faktiskt mer på krafterna än man skulle kunna tro. Men jag klarade det! Och det känns underbart skönt nu efteråt att ha fått både motion och frisk luft. - Nu en varm dusch!

Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v 34

Du är min nya idol! Jag hade dött, jg flåsar när jag går upp för några trappsteg.

2012-04-09 @ 20:57:43
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0