- ännu mera dopförberedelser

Som det ser ut just nu enligt väderprognosen så ska det vara fint väder på dopet på lördag, så skööönt!
Igår ägnade jag mig till att öva fram olika pajdegsrecept, ni kan ju gissa till vad ;) och denna dagen ska vi bygga upp partytält, bord och stolar till 50-60 personer. Kommer ha ryggvärk imorgon jag! Men inte ska jag vila imorgon för det, nej nej för imorgon ska vi ju göra all mat vi ska bjuda på. Har jag nämnt att jag för övrigt fortfarande inte helt har bestämt mig för vad jag ska ha på mig på dopet?
Om jag känner mig stressad? Nej absolut inte...;)
Men det är värt all stress, ska bli så himla mysigt på lördag!
(bjuder på lite bilder på min lilla heffaklump <3)


Kommentarer
Postat av: Renata

Lycka till! Det kommer gå jättebra :)

2012-08-31 @ 08:35:53
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Jonna

Önskar er ett underbart dop med sötaste Benjamin! Kram från Jonathans flickvän ;)

2012-08-31 @ 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0