- Duracell kanin

När vi kom hem från lägenhetsvisningen igår var Benjamin otroligt pigg och pratig, normalt sett brukar han somna för natten vid 22, men igår när klockan var 22 låg han fortfarande i sängen och pratade och skrattade och drog mig i näsan och munnen. Han däckade nog inte förenn vid 23.30 tiden, sen lät han mig sova till 08.30 imorse då han väckte mig på samma sätt som alltid; -gagaladabalalala! *spark i magen* *skratt* *hand som drar i mammas läppar* *skratt* *galahuhuaihaih!* .. Så då gick jag upp med honom, min lilla morgonsolstråle! Och så har förmiddagen fortsatt, han ligger här i soffan och diskuterar livets alla frågor med mig med världens finaste lilla pratskratt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0