- inferno

Gårdagen kändes som att vara mitt i ett brinnande inferno! Det var så varmt så varmt, Benjamin vägrade äta och kunde inte sova mer än 2 minuter i taget utan att vakna och gallskrika för att han var så varm. Inte kul att behöva tvinga med honom i vagnen till stan då för min tid på vårdcentralen. Trodde att vi båda skulle tuppa av från värmeslag stundvis.
Men framåt 16 tiden sökte vi skydd i skuggan på Hannahs innergård där Benjamin äntligen åt och somnade för första gången på hela dagen, mitt stackars lilla hjärta!
Alex kom dit vid 18 och så körde han,jag,Hannah,Oskar och barnen till Hannahs mammas hus i Flädie där vi grillade och nattbadade i poolen, otroligt skönt efter en så varm stressad dag!
Så vad lärde jag mig igår? Inte mycket utöver att det skär i hela ens kropp och själ när ens barn skriker av att vara varm och man inte kan ta bort värmen i ett trollslag :( men men, allt blev ju bra tillslut och då var han lika glad som vanligt igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0