- kattgryta till middag

Dagen igår var..effektiv?
Mannen min är ju i Stockholm med jobbet och kommer hem ikväll, så jag hade väl hoppats att min dag igår skulle vara lugn och skön för att ha energi till Benjamin 24/7(van vid att Alex nattar honom på kvällen).
Men kattjäveln (i sånna här lägen får man säga så) valde att börja löpa igår och inledde därför dagen med att kissa i Benjamins spjälsäng IGEN precis som varje gång hon löper.. Så jag tillbringade dagen igår till att tvätta hans madrass, sängkläder och gosedjur. Lagom till att jag var färdig med det hoppade katten upp och kissade på Alex täcke!! Min lösning på det blev att ta bägge katterna och slänga in dem på toaletten där de nu fått tillbringa natten! -Pepsie och Missan, det blir sterilisering för er inom kort, Sanna mina ord!


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Så typiskt! Varför är det alltid så när man är ensam?!

2012-08-23 @ 12:01:33
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Gunilla

Söt baby och söta katter, men det kanske inte du tycker just nu.

2012-08-23 @ 15:36:24
URL: http://www.guladesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0