- update

Nu var det några dagar sen sist, så jag får väl dela med mig av en liten update:)
I fredags var jag, Alex och såklart Benjamin hemma hos Hannah och Oskar och såg filmen Battleship. Den var ganska långtråkig tycker jag, och både jag och Hannah slumrade till några gånger.
Igår kom Caesar hit och käkade middag och såg filmen hunger games med oss, den var betydligt bättre än vad jag trodde till min stora glädje! Detta har varit en riktigt slappe helg faktiskt, ser fram emot vad den kommande veckan har att bjuda på:)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bloppis på Bloggen just nu massor av fint från POP, Lexington, Holly`s. Kramar Mikaela med Liam och Filippa!

2012-08-13 @ 13:07:58
URL: http://www.hemmapavarangataistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0