- inbyggda fötter

Jag bad sambon att klä på vårt stackars barn som låg i bara blöja och frös.
2 minuter senare ser jag ett barn i kortärmad blå body och pyjamasbyxor..
Varför har han pyjamasbyxor?, frågade jag.
Jo för de har inbyggda fötter! Svarade en stolt sambo..

Nu ska jag byta kläder till något mer vintervänligt på min lilla bebis samt sno tillbaka kaffekoppen från honom, och sen väntar smärta för min sambo om några timmar.. :)
I oktober när vi firade 3 år ihop gav jag honom en present han inkasserar idag.

Kan ni gissa vad? ;) visar ikväll om ni håller utkik.


Kommentarer
Postat av: Renata

Din och min mans logik är väldigt lika! Åter igen, tror vi har konstaterat detta flera ggr.

Ska han rista in en bild idag?, spännande!

2012-12-01 @ 14:15:04
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Carolina

Kan inte lista ut.. Spännande! :-)

2012-12-01 @ 17:42:33
URL: http://Carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0