- insomnia

Jag gick och la mig för 3 timmar sen..
Sambon och bebisen sover..
Jag är vaken..

Jag ligger här i min ensamhet med tusen tankar och funderingar. När man är övertrött är ens tankar inte normala. Det är typ som när man är full, går ej att styra.
De sjukaste idéerna blir så sjukt logiska när man är övertrött. Och man spinner vidare på det och in i nästa tanke och nästa fundering.

Hittills dessa 3 timmarna jag har försökt somna har jag:
Funderat över varför alla andra mammor är så duktiga på att göra barnmatsburkar?
Kommit på att jag är kissig men toaletten är ett helt rum bort.
Tänkt på inbördeskriget i Rwanda och fått kalla kårar.
Funderat över varför folk har russin i lussekatter.
Armbågat Alex för att han snarkar för högt.
Pussat på Benjamin för att han snarkar så sött.
Fnissat åt mitt eget rimmande i de två senaste raderna.
Insett att det inte rimmade.
Varit inne på Facebook var 3:e minut.
Kollat Aftonbladet var 5:e minut.
Gått igenom 2374 bilder i min iPhone.
Börjat bli sömnig! Godnatt..


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å hoppas verkligen att du fick sova. Så hemskt att ligga vaken!

2012-12-06 @ 13:43:05
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0