- inte ett ord om snö

Varit ett himla tjat överallt idag om snön, så jag låter bli att nämna snön. Jag tänker inte också tjata om hur mysigt det var att vakna imorse och se att det var 40 centimeter snö utanför. Inte heller tänker jag berätta om hur fascinerad Benjamin blev i vagnen när han såg snön falla. Eller om hur vår katy Missan voltade på trappan ut och hamnade på rygg i snön. Jag tänker inte nämna allt det, för ni vet lika bra som jag hur mysigt det är med snö ;)

Nu är här julpyntat, riktigt mysigt i vardagsrummet. Så kvällen ska spenderas i soffan med de två killarna i mitt liv och massa glögg och pepparkakor! :)
Jag och Alex fick varsin chokladkalender av min mamma igår, tror hon kommer fortsätta ge det ända tills jag är 70. Man blir aldrig för gammal för choklad!


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

jättemysigt med snö! ;)

2012-12-02 @ 19:41:38
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0