- Må änglaskaror sjunga dig till ro

Fick veta ikväll att en gammal bekant gick bort igår.
Jag vet inte hur jag ska känna eller tänka. Det känns tungt.
Det var en fin kille, mitt ex bästa kompis sedan han var barn.

Vi umgicks väldigt mycket medan jag och mitt ex var tillsammans. Festade, hade grillkvällar, röjde på malmöfestivaler och så vidare. Och nu finns han inte mer. 
Jag är otroligt ledsen för mitt ex skull, för jag vet hur mycket denna killen betydde för honom och hur nära de stod varandra. Det gör otroligt ont i mig för hans skull. Livet kan vara så himla orättvist. 
 
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, mer än att jag ikväll kommer tända ett ljus och tänka på denna fina kille som blev allt för ung, hans mamma, pappa och lillasyster som förlorat sin fina son, och på mitt ex som förlorat sin bäste vän. 
 
Vila i frid, och må änglaskaror sjunga dig till ro.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0