- stackars lilla pojke

Stackars barn! Haha
Jag har aldrig påstått att jag är smart..(okej då, jag brukar påstå det)
Jag har tyckt att Benjamin suttit lite dåligt i sin gåstol, den har liksom känts väldigt låg i höjd och Benjamins små ben har liksom mest bara släpat i marken.. Av någon anledning har jag tänkt att den ej går att höja och låtit pojkstackaren kämpa sig runt i den med ben som två slappa kokta nudlar..

Tills idag! Idag var dagen då jag under ett infall vände upp och ner på gåstolen och upptäckte att man bara drog lite på en hasp för att höja den!

Och nu är Benjamin överlycklig och går runt i den snabbare än någonsin med en något mer normal hållning.

-om jag skäms?..lite kanske


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahahahahahaha

2012-12-27 @ 16:22:36
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Emilia - Ung mamma till Tatum Angel.

du, jag kan lova dig att jag skulle aldrig kommit på detsamma om vår gåstol om inte min mamma sagt något om det.. skulle förmodligen vart lika synd om Tatum många gånger om jag inte haft min mamma som hjälpt min hjärna på traven ibland ;)

2012-12-29 @ 20:01:09
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0