- stress, klappar, Bvc

Är ni julstressade ännu?
Jag känner mig faktiskt lugnare än vanligt, såhär dagen före julafton.
Haft alla julklappar redo i god tid, och ska ju bara bli servad hela julafton hos mina föräldrar i Lund. Haha, kanske därför jag inte är stressad? För att jag själv slipper fixa...? :p

Igår var Erika här med sina barn, lillan blev lyrisk över sin julklapp från oss, LERA! Haha. Ligger små lerbitar här och var fortfarande.
Cornelia (min bästa vän och Benjamins gudmor) kom också på eftermiddagen och Alex lagade värsta lyxmiddagen åt oss alla. Han har börjat bli duktig i köket :)
Cornelia hade med sig lite julklappar, Benjamin fick barbapapa byggklossar och barbapapa mössa, så fint! Och jag gick örhängen och en jättefin blockljushållare. Underbara Cornelia! Skämmer bort oss <3 Benjamin älska klossarna.

Imorgon är det julafton och Benjamin blir 7 månader. Var på Bvc häromdagen och nu väger vår lilla heffaklump 9590 gram och är 73 cm.
Nu kan han stå upp själv med bara bord som stöd, krypandet går sådär. Kanske hoppar han över det och börjar gå direkt istället?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka fina klossar! Och vad duktig Benjamin är som kan stå! :) jag är inte heller julstressad. Är just nu hos min mamma och chillar och firar jul. Dvs blir bortskämd. God jul!! :)

2012-12-23 @ 12:54:56
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Renata

Vilka fina presenter!! :) gud jul till er

Kram

2012-12-23 @ 13:12:29
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Amanda

God jul på er!!:-)

2012-12-23 @ 21:16:25
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0