- 80 days to go

Älskar den nya barnvagen! Tycker den är roligare för att den är tvåfärgad, dock måste jag nu hitta en matchande åkpåse till den. Alex har precis byggt ihop skötbordet i barnrummet, nu börjar det mer och mer synas därinne att det snart flyttar in en bebis :)
I veckan ska vi ÄNTLIGEN beställa fondtapeten med djungeltema! Först hade jag hittat ett ganska fint för bara 699:- som jag gillade, men häromdagen när jag surfade runt snubblade jag över ett mycket mycket finare och mycket mycket dyrare, 2500:-... Men nu har jag och mannen överlagt det och kommit fram till att "smakar det så kostar det" , så det får bli det dyra fina istället till min stora glädje :)
Nu är det bara 80 dagar kvar av graviditeten, ryggen värker och hormonerna är uppochner för tillfället. Går från superglad till superledsen eller superarg på en handvändning. Men heffaklumpen är värd allt! Enligt min app i mobilen är han redan 38 cm lång från huvud till häl och väger cirka 1,2 kg, helt otroligt! (Alex sitter bredvid mig nu och säger; bloggar du? Skriv hur duktig jag tycker du är) haha, min älskade man :) <3
Den fina fondtapeten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0