- 90 dagar kvar

Idag är det den 9:e februari, exakt 3 månader och 90 dagar kvar tills vår lilla heffaklump är beräknad att födas! Tiden bara flyger fram, helt otroligt. Jag ska inte ljuga, jag får panik varje gång jag tänker på förlossningen. Inte för själva smärtan, snarare för att det ska ta lång tid. Man har ju hört om sånna det tagit flera dygn för att föda, jag vill typ göra det som en drive-thru, in->krysta->plopp->skrik->färdigt->hem på 1 timma. :P
Denna dagen tillbringade jag på Hassela, var där vid 13 tiden och all gamal personal som fortf. jobbar kvar sen min tid var där. Käkade tacos och sen kom även Sara dit med sin son Vincent. Hade supermysigt och snackade gamla minnen från vår tid där. - Cizzi, du fördes på tal! ;) haha
Nu ska mannen min och jag käka och sen blir det skräckfilm och försöka sova (bebis är som mest aktiv när jag går och lägger mig, vilket gör det rätt svårt att somna)
Hoppas ni alla får en trevlig torsdags kväll! Och btw, vilket namn tycker ni är finast; Benjamin eller Noel? ;)
Vecka 28 (27+1)

Kommentarer
Postat av: hemlig

Benjamin så klart!

2012-02-10 @ 13:59:33
Postat av: Rebecca

Du vet vad jag tycker! <3

2012-02-13 @ 17:46:38
Postat av: Thiilde

Majoriteten röstar på Benjamin ^^

2012-02-13 @ 18:30:59
URL: http://thiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0