- Cry me a river

Hade en hormonkväll igår. Och med hormonkväll menar jag inte att jag var lite sådär pms-ig som tjejer kan vara ibland. nej nej. Mina känslor var all over the place! Höll på att börja gråta när jag stekte tacos, sen blev jag otrevlig istället. Sen gullig och snäll. Efter tacosen var jag "för" mätt, och då ville jag gråta en skvätt för det. Men alex har lärt sig vad han kan och vad han inte kan säga i dessa lägen. haha
Ikväll blir det falukorv och mys framför någon film, vi ska försöka somna i tid så vi är pigga imorgon bitti. För imorgon är en stor dag :) - Föräldrautbildning del 1 på MVC 08.30 , ska bli spännande!
Förövrigt har min mage blivit gigantisk sista veckan, och det har blivit enklare att känna bebisens olika kroppsdelar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0