- Flax med lax

Mitt foglossningsbälte har kommit! :D Ni anar inte vilken kärlek jag känner för detta lilla stycke bälte. Haft på det några timmar bara, men känner redan hur min rygg sakta men säkert känns lite lite bättre.
Häromdagen när jag var i stan kände jag mig som en gamal tant, gick böjd i typ 90 grader och kved för mig själv. Förhoppningsvis ska nu detta lilla bälte lindra det lite iaf :)
Har precis gjort lax och potatis som är klar lagom till mannen min kommer hem från jobb, ska gosa extra mycket med honom ikväll eftersom han åker till Sthlm imorn på kick off med jobbet hela helgen. Kommer sakna honom massor, men som tur är så kommer Amanda hit imorn på spa-helg och håller mig sällskap :) Med spa-helg menar jag att vi kommer sitta i min soffa och käka kilovis med godis och andra onyttigheter med varsin mask i huvudet..
Ska fixa i barnrummet lite imorgon och bygga ihop spjälsängen, så om ni kikar in imorgoneftermiddag så lovar jag att här kommer finnas lite bilder på det,
tillsvidare bjuder jag på en ytterst osmickrande bild på magen min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0