- Min sambo,del 1 av 1000

Ja du Alex, jag älskar dig. det gör jag verkligen.Du är bra på så himla mycket, det är du. Men ORDNING & REDA är inte en av de saker du är bra på. Snarare tvärtom skulle jag vilja säga. Så ja, nu outar jag några av dina "fina" sidor på min blogg.
Bilderna är tagna nu på förmiddagen, bara ett litet smakprov på hur det ser ut om morgonarna när Du, Alex, har varit uppe och ätit frukost och sedan dragit till jobb. Men du Alex, jag älskar dig som sagt ändå. Kanske tillochmed så att jag älskar dig mer just pga dessa små moment :)
 
Alex hittade en muffin i kylen, tog den..och satte in det tomma fatet igen!
 
Alex har ätit yogurth i soffan, Alex har även lämnat kvar skräpet i soffan..
 
Alex snusar, men han är inte vidare bra på att slänga prillorna, så han lägger dom lite fint till mig på nattduksbordet..
 
 
Trackback
RSS 2.0