- Terror

För er som inte vet, man drömmer otroligt konstiga drömmar som gravid. Gravid-drömmar är mycket mer verkliga än vanliga drömmar. Man kan vakna och skrika i panik, eller med tårar som sprutar. Jag vet inte om det är så att man egentligen drömmer mer, eller om det bara är så att man drömmer värre?
De senaste månaderna har jag ofta haft drömmar om att jag ska dö, bli mördad, osv osv. I alla drömmar är det med gamla vänner till mig, vissa av dem har jag inte träffat på många många år ibland.
Drömmen inatt tog alla rekord i obehags-genren iallafall. ska bespara er detaljerna i den, första drömmen där mitt ofödda barn råkar illa ut. Vaknade kallsvettig och skakig, då blir man iallafall glad när man ser hur Alex kladdat åt mig på badrumsspegeln :)

Kommentarer
Postat av: Anniken

Vilken romantiker! :)

2012-02-13 @ 12:31:19
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Thiilde

Han kan när han vill ;P

2012-02-13 @ 18:30:01
URL: http://thiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0