- En tjockis i bassängen

Halloj. Äntligen lördag! Har sett fram emot denna dagen hela veckan.
Imorse gick jag och älsklingen min upp tidigt och åt frukost, sedan körde vi ner till Kockum fritid i västra hamnen och simmade. Så otroligt skönt! Inte simmat på evigheter, verkligen känner hur avslappnad kroppen är nu.
Dock fick jag simma i sport bh, (tips från josse) eftersom mina boobs växt ganska mycket och inga av mina gamla bikiniöverdelar passar längre. alex gillar det dock såklart, haha.
Sen nu har vi precis gjort oss ordning, för nu ska det köras till klippan och hälsa på och käka gott i Jockes o Fias nya hus. Ska bli superkul för Danne och Emma kommer också ner från halmstad så det blir trippelpar dejt och jag o Emma kan snacka graviditeter, hon är ju 7 dagar längre gången än vad jag är :)
Hoppas ni alla också får en underbar Lördag, för det ska vi!
En tjock Thilde
Tvingade på Alex en lila slips så han matchar min tröja ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så fina ni är! Alla tre :)

2012-01-28 @ 14:38:56
Postat av: :P

hahaha jäklar vad alex ser nöjd ut, och du? vem är så snygg när man är graid? totally unfair <3

2012-01-30 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0