- Passion, både för smaklökarna och själen

Nu har Hannah och Oskar åkt hem till sitt. Vi har haft en otroligt trevlig kväll med god mat och goda skratt!
De kom hit runt 19 och då hade jag redan fixat huvudrätten så det bara var att hugga in :)
Bandpasta med pesto och körsbärstomater och pepparstek, blev verkligen perfekt om jag får säga det själv, haha.
Till nästa gång jag lagar det vill jag dock smula i lite fetaost också tror jag.
Efterrätten blev Chokladfondant med en fruktsallad gjord på jordgubbar och passionsfrukt i sockerlag med gammaldags vaniljglass, också en 10 poängare! Bäst av allt var att allt gick så lätt och snabbt att göra, inte massa väntande och förberedande. Superenkelt :)
Imorgon blir det fika i stan med en annan kär vän, Miss Anna Andersson! Blir av allt för sällan, så när vi väl ses går bådas munnar i ett.
Nu ska jag bädda ner mig i sängen med min älskade man och titta humorklipp.
Lite suddiga dåliga bilder följer för de nyfikna.
Hannah <3
Två suddiga karlar med dessert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0