Lucy in the sky with diamonds

Godkväll godkväll.
Tillochbörja med vill jag utfärda en STOR varning! Igårkväll skulle jag och Alex se film, Human centepiede 2 för att vara exakt. Sjukaste filmen jag någonsin sett. Och jag menar allvar när jag skriver: Se den inte!
De överskrider alla gränser man kan i den filmen, pedofili, nekrofili, detaljerade slaktscener osv osv i en och samma film. Både jag och Alex satt i chock i soffan, och tro mig; det krävs mycket för att få Alex mållös i en skräckfilm. Enough said, se den helt enkelt bara inte!
Idag gick jag upp vid 9 och gjorde mig iordning för att åka till stan, hade tid hos barnmorskan. Allt såg bra ut, bebisen växer som den ska men måste dit igen imorgon med nytt urinprov då jag hade lite protein och blod i det jag lämnade idag tydligen. Alex får åka in med det söta lilla "juice" fyllda provröret imorn före jobbet ;) haha
Sen tog jag en sväng till Dialect och käkade först sushi med Alex och sen fixade jag arbetsgivarpapper, insåg att jag saknar många kollegor där men absolut inte arbetet. Min gamla coach var dock snabb med att kommentera vilka gigantiska bröst jag fått och peka ut det för alla andra, så stället är sig likt. Go LA! :D
Wellwell, kafferepet hos Hannah ställdes in, jag missade bussen hem.. Hamnade på nåt vänster hemma hos Cornelia och såg film fram tills min bättre hälft slutade jobb, för att åka till Calle och se ännu en film "I am Sam" som är lika fin varje gång man ser den.. Mycket filmtittande för denna unga dam dessa två dagar :)
Nu blir det att gosa katter och sova, skööönt. Hoppas ni alla också haft en bra dag i det härliga vädret, kallt men soligt..Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0